2013. december 28., szombat

Chapter 1! Az első találkozás*


*Cecillia szemszöge*

Ma reggel kipihenten ébredtem. Kikászálódtam az ágyból, és a fürdőbe siettem. Beálltam a zuhany alá, és csak folyattam magamra, a forró vizet. Körülbelül fél órát állhattam ott, utána magam köré tekertem egy törölközőt. Megmostam a fogam, és magamra vettem az ez napi szettem. Elköszöntem a szüleimtől, és elindultam a pékségbe. Ahogy kiléptem az épületből, megcsapott a hideg, csípős, téli idő. 10 perc alatt ott is voltam. Vettem magamnak két darab kakaós csigát, öcsémnek pedig pizza szeletet. Miután kifizettem, indultam haza. Mikor kiléptem a boltból, belebotlottam valakibe, és a földre estem.
- Jaj.. ne haragudj. Had segítsek. - sajnálkozott, és a kezét nyújtotta felém. Elfogadtam a segítséget, és találkoztam két, gyönyörű szempárral. 
- Semmi gond. - nyugtattam meg. Valahonnan olyan ismerős.
- Te vagy az a profi focista? Öcsikém példaképe vagy. - reménykedtem benne, hogy nem tévedek.
- Igen én lennék. - vigyorodott el.
- Esetleg kérhetnék egy aláírást? - kérdeztem, és elmosolyodtam.
- Természetesen. Feltéve, ha a kisasszony megadja nekem a telefonszámát. - mondta, és elmosolyodott.
- Ühm.. hát.. rendben. - vettem elő két papírt és az egyiket odaadtam a focistának, a másikra pedig felírtam a telefonszámom. Odaadta az aláírást, én pedig átadtam neki a számom.
- Akkor én indulnék is. Ühm.. szia. - köszöntem el tőle.
- Szia. Majd akkor hívlak. - küldött felém egy mosolyt.
Hazafelé lassan lépkedtem. Gondolkoztam. Mi is lehet a neve? A tesóm minden nap fel emlegeti. Majd megkérdezem tőle. És vajon miért kérte el a telefonszámom? És miért adtam oda neki? Milliónyi kérdések merültek fel bennem, de sajnos válasz nélkül.
Hamar haza értem. Öcsém elém szaladt. A papírt, és a pizzát a hátam mögé tartottam. 
- Na mit hoztam neked drágám? - tettem fel a kérdést egy mosoly kíséretével.
- Mit? - Csillant fel a szeme.
- Pizzát, és egy aláírást a kedvenc focistádtól. - adtam át neki.
- Köszi Liaa. - ölelt meg.
Fel-alá rohangált a szobában. Megmutatta a szüleimnek is. Láttam rajta, hogy boldog, és ez melegséggel töltött el engem. Ezután mindenki azt asztalhoz ült, és elfogyasztottuk a reggelit. Mikor mindenki végzett, felálltam azt asztaltól, és elindultam az öcsémhez.
- Szia Josh - köszöntöttem.
- Szia Liaa. - köszönt vissza.
- Mi a kedvenc focistád neve? Elfelejtettem. - mosolyodtam el.
-Harry. Harry Styles. - mosolygott vissza.
- Köszi, csak kíváncsi voltam. Viszont nekem most mennem kell drágám. Szia, vigyázz magadra. - homlokon pusziltam.
- Szia Liaa. Te is.
Kimentem a szobámból, és az én szobám felé vettem az irányt. Befeküdtem az ágyba és elővettem a laptopom. Felnéztem twitter-re, és a barátnőm, Amber írt nekem egy üzenetet. Rámentem és ez fogadott:
 " Szia Lia<3. Lesz hétvégén egy buli. Tudom, hogy nem mindig engednek el téged a szüleid, de eljönnél? Örülnénk neki. Dave is ott lesz. Úgy tudom bejössz neki. Majd írjál. Szia<3. "
Miután elolvastam, gondolkozni kezdtem mit írjak vissza. Imádom Amber-t, de viszont nagyon szeret bulizni. Amit meg kell, hogy említsek, hogy ez nem igazán az én világom. Én kicsit visszahúzódóbb vagyok. Gyorsan visszaírtam, ami így szólt:
 " Szia Amber<3. Tudod, hogy nem szeretem az ilyen helyeket, így kihagynám. Dave pedig nem az én típusom. De azért imádlak. Szia<3. "
Kiléptem, és letettem a laptopot az asztalomra. Hátra dőltem, és a plafont bámultam. Bámultam egy ideig, utána elnyomott az álom. Csak annyira emlékszek, hogy a telefonom csörgésére ébredtem. Elővettem gyorsan, és felvettem.
- Szia szépség. - köszönt.
- Ühm.. Helló. - köszöntem vissza.
- Harry vagyok.. gondoltam elhívlak a holnapi focimeccsemre.. persze, ha lenne kedved..eljönnél? - kérdezte. Teljesen lefagytam. A szüleim nem biztos, hogy megengednék. Nem tudom mit válaszolhatnék.
- Ühm.. persze. Holnap akkor.. - dadogtam.
- Rendben. Ha esetleg megadod a címed, akkor elmehetnék érted.
Lediktáltam neki a címet, és elköszöntünk egymástól. Ezután a fürdő felé vettem az irányt. Gyorsan lezuhanyoztam, és fogat mostam. Befeküdtem az ágyamba, és nagy nehezen, de elaludtam.

U.i.: Még nem igazán lett eseménydús de ez majd ki fog alakulni, a későbbi részekben. 
Iratkozzatok fel. Véleményeket várok.:) Jó olvasást. xx Remélem tetszik. xxx

Írók:

  • Szentgyörgyi Adrienn
  • Juhos Jázmin

13 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik!:) Bár azt szeretném elmondani, hogy egy picit aprólékosabban kéne írj, vagyis mindent le kéne írj minden pici érzést, pillanatot és lassabban a történetet, mert akkor sokkal izgalmasabb és hosszabb lesz! Remélem nem érted félre, nem kritizálni szeretném, mert nagyon tetszik a történet csak lehet ennél is jobb! :) xxMónika

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!:)
      Ezért kértem véleményeket:) Köszönöm, de tényleg :) Legközelebb oda figyelek:)
      Köszi még egyszer:)♥ xx

      Törlés
  2. szerintem jó és folytasd! :) xx

    VálaszTörlés
  3. Tök jó !! :) Hajrá !! :D Kövit ^_^
    ×× Becca

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm:)) Mindenképpen:*<3 xx

    VálaszTörlés
  5. Naggyon jóóóóó:33 Köviiit@.@ :D <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszii:) Igyekszem..holnap kint lesz délután:))

      Törlés