2014. február 19., szerda

Chapter 8! Egy unalmas, viszont laza nap.*

*Cecillia szemszöge*

Reggel az ébredésemet az éles fénynek köszönhettem. Felnyitottam szemhéjaim, és tekintetem leszegeztem a mellettem levő helyre. Harry viszont nem volt mellettem, kihűlt helye volt. Felültem az ágyban, ezután felálltam. Levánszorogtam a konyhába, és készítettem magamnak teát. Töltöttem a bögrébe az akkor még gőzölgő, forró teából. A kanapéhoz sétáltam, majd a teára ügyelve, - hogy ne öntsem ki - ültem le. Kezembe vettem a tévé kapcsolót, bekapcsoltam, majd válogatni kezdtem a csatornák között. Számhoz emeltem a bögrét, így megpillantottam a csuklómon egy kisebb szöveget. A forró teát a legközelebbi asztalra helyeztem, és visszaültem az eredeti helyemre. A pulcsim ujját feljebb tűrtem, és felolvastam magamban a kisebb terjedelmű szöveget. " El kellett mennem fociedzésre, illetve átküldtem hozzád Gemma-t is. Remélem nem gond. Szeretlek. H. xx "
Gyorsan felpattantam az eredeti helyemről, és sietősen a fürdőbe vonultam. Felvettem egy egyszerű szettet, majd a hajam copfba kötöttem. Elővettem a parfümöm, fújtam magamra, ezután visszatettem a polcra. Visszatértem a nappaliba, és neki álltam pirítós kenyeret készíteni.
Elővettem néhány szelet kenyeret, és a kenyérpirítóba tettem. Amint megpirította egy tányérra helyeztem a pirítóst. A tányért az asztal közepére tettem. Hajamhoz nyúltam, és szorítottam a copfom szorításán.
A szekrényhez sétáltam, és egy kisebb részen könyvek sorakoztak. Átfutottam a címeket, míg egy könyvön megakadt a szemem, mégpedig a Pál utcai fiúk című könyven. Eddig jó párszor átlapozgattam a könyvecskét, de sose tudtam megunni. Kezembe vettem az említett tárgyat, majd összekuporodtam a kanapén. Az első oldalhoz lapoztam, azután nekikezdtem a könyv elolvasásának.
A könyv negyedénél járhattam mikor csengettek. Letettem a könyvet az asztalra, és megigazítottam a ruhám. Az ajtóhoz siettem, majd ajtót nyitottam. Az ajtó mögött egy mosolygós lány állt.
- Szia, Gemma Styles. - nyújtotta a kezét.
- Szia, Cecillia Wills - fogtam vele kezet. - gondolom te vagy Harry testvére.
Bólintott, majd félreálltam így beengedve őt.
- Harry már sokat mesélt rólad. - törtem meg a közöttünk lévő csendet.
- Ahogy rólad is. - mosolygott rám.
Leültem a kanapéra, és megveregettem a mellettem hagyott üres helyet.
- Foglalj nyugodtan helyet. - küldtem felé egy biztató mosolyt.
Így is tett. Kezembe vettem a teámat, és belekortyoltam.
- Kérsz valamit? - tettem fel a kérdést.
- Egy pohár víz jól esne, köszönöm. - felelte.
Csendben bólintottam egyet, és a konyha felé vettem az irányt.
Megtöltöttem egy poharat vízzel, és a kezébe adtam. Udvariasan megköszönte, belekortyolt, és az asztalra helyezte a poharat.
- Harry edzésen van, ugye? - kérdezte Gemma.
- Igen. Itt a bizonyíték! - nevettem el magam, majd elé tartottam a jobb kezemet, amin Harold üzenete díszelgett.
Erre Ő csak felnevetett, és egy rakoncátlan hajtincset a füle mögé tűrt. Én a teámért nyúltam. Lassan kezdtem kortyolgatni a forrón gőzölgő folyadékot. Majdnem a felét megittam. Ekkor a tekintetem a mellettem ülő lányra szegeződött. Az arcát fürkésztem. Kimondhatatlanul hasonlított Harry-re.
- Mi olyan érdekes? - nevetett ki Gemma.
- Ó, semmi, csak éppen azt néztem, hogy mennyire hasonlítasz a testvéredre. - a szám mosolyra húzódott.
- Igen, sokan mondták már. - viszonozta mosolyomat.

U.i.: Először is bocsánatot kérek a 2 hét késésért. Bár ezt már a facebook csoportban bővebben is kifejtettem miért volt. Mint olvashattátok, egy semmitmondó rész lett. Sőt, szerintem kifejezetten unalmas, és rövid. De ezt ti döntsétek el. Véleményeket, megjegyzéseket szívesen fogadok. Illetve mostantól pipálhattok is a bejegyzések végén. Jó olvasást, remélem tetszett! :) xx

Írók :

  • Szentgyörgyi Adrienn. x
  • Juhos Jázmin. x
  • (Segített: Kovács Erzsébet. x)

10 megjegyzés:

  1. Ott vagyok!*-* PER-FECT.:3 Gyorsan a köviit!:DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, természetesen ott vagy, mivel te is írtál. És köszönöm (xD). Igyekszünk, de tényleg! :) x

      Törlés
  2. Oh te édes,jó úr isten!!:D<3 Hát ez eszméletlenül cool,cuki és...ASDFGHJKL<3 Még ilyen részt vagy 60-at<3*w*

    VálaszTörlés
  3. Nagyon imádom!!! Eszméletlen jóó!!!! *-*
    Kérlek hozzátok hamar a következőt mert meghalok....:D :333
    Puszi xoxo
    Nessa

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, és igyekszem. :) x
      Puszi xx: Adri S.

      Törlés